Followers

Monday, March 21, 2011

beza antara yang mengaku dan yang tak mengaku..

 
 
Anwar: Saya bukan lelaki dalam video seks..
 
DSAI dipaksa letak jawatan..kerana melakukan perbuatan yang tak bermoral..
 
http://4.bp.blogspot.com/_6IMV4RX7E_Y/TGY9nRzu8aI/AAAAAAAAOSI/q5Y1hc9qZXM/s400/st-chua-soi-lek-01.jpg 
Choi Soi Lek : sayalah lelaki dalam video itu..

Diangkat menjadi pemimpin walaupun sudah terang-terangan telah melakukan perkara yang tak bermoral..


BN dalam satu sudut membenci perlakuan yang tidak bermoral..itupun kalau pelakunya adalah dari kalangan PR...tetapi mengiktiraf perlakuan tidak bermoral kerana pelakunya adalah sekutunya..

Ummi rasa terbitnya video ini adalah untuk mendapatkan DNA yang menjadi idaman BN untuk mensabitkan kesalahan keatas DSAI dalam kes liwat Saifool..

Video ini juga sebagai talian hayat untuk BN bagi menghadapi pilihanraya negeri Sarawak dan PRU 13 nanti..

Dan diingatkan...polis tidak terlibattt..!!!
komen

6 comments:

Anonymous said...

apalah tok najib ni belum disoal telah merapu menjawab,memang dah sahlah dia berkomplot dalam kes tak bermoral ini.kenapa mesti membela pdrm,biarlah pdrm buat kerja dulu,ini tidak membersihkan pdrm yang sememangnya tidak bersih dari sudut mana pun.memang benar diakhir zaman akan datanglah pelbagai fitnah demi dunia dan kuasa.

otaklunyai said...

Ya Allah Ya Tuhan Kami. Engkaulah Penguasa Yg paling Agung dan yg Paling Berkuasa. Kami hamba2 Mu memohon perlindungan dari segala fitnah dan kezaliman oleh golongan yg sesat ini. Berilah kami Ketenangan dan Istiqamah bermunajat kepada Mu dalam menghadapi dugaan Mu ini Ya Allah. Sesungguhnya hanya dengan izin Mu Ya Allah segala fitnah dan kezaliman ini terjadi. Oleh itu Kami memohon agar kami dan keluarga kami diselamatkan dari segala bala ini.

Kembalikanlah segala fitnah dan kejahatan ini kepada mereka yg bertanggungjawab dan yg terlibat melakukannya agar menjadi pengajaran supaya mereka tidak kembali kepada Mu dengan dosa besar ini. AMIN YA RABBAL ALAMIN..

Anonymous said...

Klu PDRM x pernah bersih apa2 jadi jgn la report pada polis..cakap pakai kepala lutut...

Lgpun yg jadikan negara huru-hara geng2 pembangkang juga....siap minta jadi mcm mesir la libya la...kena serqng amerika haa mengaga...elok2 negara aman dah jadi lagu tu...

Hangpa suka la negara jadi carca merba...dah terang lagi bersuluh PKR langsung x da apa2 sumbangan kepada negara, menjahanamkan lagi ada la...pasal apa kepala pemimpin hangpa pun carca merba, tau nak kuasa ja....karut la permainan politik pembangkang ni...haitt ptuihhh....

Anonymous said...

Choi Soi Lek tu kafir, Anuar tu orang Islam yang menjadi Idola orang PAS. Terpulang lah pada orang PAS kalau suka ambil lan dia jadi pemimpin. Oramg melayu Islam tak sudi.

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

abis tu korang duk tuduh anuar tu..korang ada bukti ke..??korang nmpak ke dia buat semua tu..fitnah besor tu klu tk betoi..abis Islam suruh ke umatnya buat fitnah..??tau ke apa hukum org menfitnah..??

cakap pasal Islam konon..mengamal cara Islam jauh sekali..cittt

no-no said...

betol saya setuju!tuduh anuar buat hitu hini bley sedangkan mereka sendiri tiada bukti...dan menuduh seseorng itu tanpa bukti yang sahih itu dipanggil fitnah....!ape fitnah itu x berdosaka?

dari mane..


translator..

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Fakta Perak

Kerajaan PR hanya memberi tanah 102,000 lot kampung tersusun (kebanyakan Melayu) melibatkan 7,000 ekar. Manakala 47,000 lot kampung baru (kebanyakan China) dan sebilangan kecil kampung adat (orang asli). Jumlah yang diberi kepada orang China adalah 3,000 ekar sahaja. Itupun tanah yang sudah diduduki orang China lebih daripada 70 tahun lalu.
  • 22,000 ekar ( Ya! Dua Puluh Dua RIBU ekar) tanah kerajaan di gadai kepada gergasi KLK (KL Kepong) di Lekir, Manjung.
    5,000 ekar di Bruas 1500 ekar kepada MCA di Bandar Baru , Kampar (UTAR)
  • 200 ekar tapak kilang simen Perak Hanjoong (sekarang YTL kerana di gadai oleh pemimpin UMNO kepada YTL! ) Ini tanah rizab melayu di Padang Rengas, Kuala Kangsar dekat Highway!
  • Kerajaan Umno/BN Perak gadai tanah kerajaan di beberapa lokasi komersial di tengah bandar Ipoh, Taiping, Bidor , Kinta, dan Perak kepada taukeh-taukeh jika sekiranya BN kembali berkuasa pada 9 Mac 2008 (selepas PRU-12).
  • 9 ribu hektar tanah Rezab Melayu di Selangor telah ditukar status kepada bukan rezab Melayu. Hanya 1/3 sahaja (lebih kurang 3 ribu hektar sahaja yang diganti. Selebihnya jin tanah makan.
  • Pada tahun 1990, seramai 80 orang penduduk di Pantai Chenang Langkawi yang duduk di atas tanah rezab Melayu dihalau untuk membina Pelangi Beach Resort.
  • Pada tahun 1990, sebanyak 930 hektar tanah Rezab Melayu Kampung Mambau Negeri Sembilan telah diambil untuk projek Seremban 2. Sebelumnya terdapat 600 orang yang tinggal disitu.
  • 26,000 hektar (dua puluh enam ribu) tanah rezab Melayu di Tanjung Langsat-Tanjung Pia Johor diambil untuk New Town Ship. Projek yang diusahakan oleh Kuok Brother Collabratioan UEM.
  • 300 ekar tanah Rezab Melayu di Pulau Redang Teregganu kepada Vincent Tan untuk projek perlancungan.
  • Pada tahun 1993, 1000 ekar tanah Rezab Melayu di Kerpan Kedah (tapak sawah yang subur) untuk projek kolam udang.
  • 13 Jun 2008 (Utusan Malaysia) melaporkan penduduk sekitar daerah Kota Tinggi, kecewa dengan tindakan pejabat tanah menolak permohonan mereka mendapatkan tanah seluas 182.11 hektar di Batu 15 Jalan Kulai, Mukim Ulu Sungai Johor di sini. Tanah yang sudah dipohon sejak 20 tahun dahulu telah diberi kepada syarikat bukan bumiputera. Ini siapa punya angkara? PR atau Umno.
  • Akibat kebodohan pemimpin Umno menyebabkan Pulau Batu Putih pun terlepas yang dapat hanya pulau tenggelam timbul (Batuan Tengah dan Tubir Selatan). Kalau air pasang batu tenggelam, kalau air surut maka Pulau Batu itu timbul. Inilah yang disebut oleh Datuk Rais Yatim Menteri Luar menang-menang. Menang pada Umno ialah Singapura dapat pulau yang tidak tenggelam, manakala Malaysia hadhari dapat pulau tenggelam timbul. Ini lah lawaknya pemimpin Umno yang jaga kedaulatan negara.
  • Kampung Chu Badak Sentul Kuala Lumpur, sebanyak 273 ekar tanah kampung Melayu tradisi telah menyebabkan kira-kira 160 keluarga telah dihalau keluar kerana pembangunan mega akan dibuat disitu.
  • Tanah rezab Melayu seluas 94 ekar yang diteroka sejak 72 tahun telah terkorban untuk projek Pencala Link dekat Damansara Kuala Lumpur.
    Sebanyak 840 hektar tanah rezab melayu di Pahang bakal hilang apabila projek ECER (Koridor ekonomi pantai timur)
  • Pengkhianatan Umno kepada orang Melayu telah berjaya menghilangkan tanah rezab Melayu dari 3juta hektar pada tahun 1957 kepada 1.7 juta hektar (1995). Bermakna 44% tanah rezab Melayu yang ditinggal oleh penjajah dengan susut kadar 1.2% setahun. Nampaknya penjajah lebih berhati perut daripada pemimpin Umno dalam menjaga orang melayu. Kalau tidak disekat maka tahun 2020 tanah rezab Melayu hanya tinggal 30% sahaja.

Perberbelanjaan Pilhanraya Kecil