Followers

Thursday, May 05, 2011

ooo..wartawan punya kerja la ni tuduh DSAI berzina..bukan Eskay..

Saya tidak pernah menuduh Anwar berzina. Bila saya tuduh dia berzina? Soal dia zina atau tidak berzina tidak ada kena mengena dengan saya, kata Eskay selepas memberi kenyataan kepada Polis Kepong petang tadi.

Dalam membuat penafian itu, Eskay cuba meletakkan beban fitnah kononnya Anwar adalah pelaku dalam video itu di atas bahu wartawan.

Dah dikecohnya satu malaya dengan tuduhan membabi buta..siap dengan bukti video la..jam omega la..sumpah lahanat la..nak buat pendedahan baru la..last2 tak ngaku pulak si eskay tu...sapa yang kena..??? WARTAWAN beb..wartawan yang duk membontot je ke mana dia pegi..ni baru betul senjata makan tuan..hahahah

kalau dah kaki pusing ..kaki belit.. sendiri mau ingat la beb..

ni la kalau dah terlalu bengong..lama2 jadi bangang..woiitt apa sudah jadi..??baju kalis peluru polis tak bagi pakai lama2 ka..??

lepas ni dia akan buat kenyataan media mengatakan bahawasanya dia diugut bunuh oleh geng2 Anuar menyebabkan dia terpaksa menyalahkan wartawan..padahal habuan yang dijanjikan tak dapat lagi.. so mau kasi warning pada si pemberi habuan kalau hang tak bagi habuan aku pusing cerita bagi lingkup..

ini ada sikit peringatan..kalau korang jumpa eskay dengan ular..ketuk eskay dulu wehh..

mana geng2 umngok yang gila2 selama ni duk pertahankan eskay ni..takkan nganga je dengor dia merapu meraban... lagi lama dia jadi buruan media..tak hairan dia akan dedahkan siapa dalang semua konspirasi fitnah2 yang dia buat...kita tungguuuuu

JAGA2..ADA MATA YANG MEMEGHATI...!!!!

9 comments:

rabunmerah said...

dia dah terkena laknat...skang dah jadi bengong tak tentu pasal....

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Ummi Anni, skrip lari, jadi dia gelabah ler tu.

Anonymous said...

Hehehe...apa punya mudah la pendapat ko ani..dah mmg la si eskay x pernah buat tuduhan di kata Nuar Berahi berzina..dia bukan tuduh tapi tunjukkan Nuar berahi pemimpin agung ko tue tgh berzina..x tuduh2 dah...dah confirm main dengan China doll..haha..

Apa lagi yang korang nak pertahankan Pak nuar berahi tu...dari seblum masuk UMNO, dah masuk UMNO, keluar UMNO mmg pak nuar tu kaki lobang..baik di MCKK, UM sampai la jadi menteri, semua lobang dia sapu...

Orang kanan, yang rapat dengan dia semua dah lari x larat nak tutup pekong si Nuar jubur...korang lak nak tutup2, terjilat2 pungkok dia...ermm baguih sgt la tue...hahaha...

Konspirasi la, kene bayar la..apa hebat sgt ker Nuar ni sampai kerajaan nak amik tindakkan mcm tue..weiii..banyak kerja lain la orang nak buat!!

Akhir zaman.... pemimpin yang rosak akhlak juga korang sanjung....

Wake UP! said...

Kalau dah muka macam Anwar, cara senyum macam Anwar, tentulah Anwar.

Kalau ada pelanduk dua serupa carilah. Nanti dapat kereta Rolls Royce.

Anonymous said...

Wartawan? pulak.. apa-apa pun, nasihatkan pemimpin anda untuk menyaman Eskay. kan senang. jgn lari masuk kedutaan mana mana plak.

Anonymous said...

Sudah terang lagi bersuluh. Sudah jelas lagi taknak mengaku. Nanti mati tengah berzina pun korang takan mengaku.

Anonymous said...

Saya dari Singapura....sebagai suri rumah tangga I tak begitu mengikuti perkembangan politic di malaysia.Tapi yang menghairankan I ada lah...kenapa till now the government cannot produce solid proof abt anuar. Saksi2 yang tudoh anwar semua datuk2 and tan sri2 haprak. Their own record koyak rabak. Umi halfida, saiful, thumbi cik, eskay.... I always wonder....to me the truth is still out there. I tak tau siapa yang benar & siapa yang salah. The only thing i know you all rakyat malaysia telah di-lantak dgn cerita2 dongeng datuk2 & tansri2 pahlawan malaysia yang tak de hasil melainkan makan rasuah. Your newspaper pun tak de cerita melainkan skandal artis, datuk2, tansri.... kami di singapura dah bosan dgn cerita2 anwar....tak abis2. Maybe your govt shud get our LKY to handle. I think he tanam this case within 3 weeks!! Sorry ya...but orang cina juga la yang buat kerja cepat. Melayu berputar2, berbelit2...tantu tantu kat situ juga. Gostan gohead...back to position. Maafkan I jika kata2 I menyingong you all malaysian. Sorry..... kaksue

Anonymous said...

KOU SINGAPURA JANGAN BANYAK CAKAP...MELAYU KAT SINGAPURA DAH DI PIJAK KE TAHAP KULI OLEH LKY...
PAKAR DARI AMERIKA KATA ITU ANWAR....U DAH TENGOK KAH VIDEO...
KALAU BENAR TU ANWAR...SILAKANLAH PAS JADI PENYOKONG PELIWAT DAN PENZINA...TAK APA ADA NICKY AJIS...BAGI SYAFAAT...

Anonymous said...

Mungkin kita melayu dah pijak oleh LKY....tapi hakikat nya anak2 melayu kita tak macam dulu. Merempat kat Geylang, berdengung dgn drug....for that I must salute to my LKY.
Kita takde datuk/datin tapi kita ada datuk/nenek....Macam yang you bangakan la...negeri korang di pegang oleh orang melayu, jadi korang orang melayu tak di-pijak. Tapi tengok your politik. Jus look at your datuk T, datuk K...sampai ZZZ. They can only be proud of their wives...bling bling gitu!
Hari2 newspaper cerita tak lain...scandal, saka, bomoh, rasuah, ragut, rogol...... Banga la tu... Layaaar.....
anyway abt anwar... Tak tau la sapa yng benar siapa yang klentong. Sapa yang main depan, sapa yang main belakang. Ini case X FILE! The truth is still out there.....
Kita orang singapura kepo2...je Maaf ye. Kak Sue

translator..

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Fakta Perak

Kerajaan PR hanya memberi tanah 102,000 lot kampung tersusun (kebanyakan Melayu) melibatkan 7,000 ekar. Manakala 47,000 lot kampung baru (kebanyakan China) dan sebilangan kecil kampung adat (orang asli). Jumlah yang diberi kepada orang China adalah 3,000 ekar sahaja. Itupun tanah yang sudah diduduki orang China lebih daripada 70 tahun lalu.
  • 22,000 ekar ( Ya! Dua Puluh Dua RIBU ekar) tanah kerajaan di gadai kepada gergasi KLK (KL Kepong) di Lekir, Manjung.
    5,000 ekar di Bruas 1500 ekar kepada MCA di Bandar Baru , Kampar (UTAR)
  • 200 ekar tapak kilang simen Perak Hanjoong (sekarang YTL kerana di gadai oleh pemimpin UMNO kepada YTL! ) Ini tanah rizab melayu di Padang Rengas, Kuala Kangsar dekat Highway!
  • Kerajaan Umno/BN Perak gadai tanah kerajaan di beberapa lokasi komersial di tengah bandar Ipoh, Taiping, Bidor , Kinta, dan Perak kepada taukeh-taukeh jika sekiranya BN kembali berkuasa pada 9 Mac 2008 (selepas PRU-12).
  • 9 ribu hektar tanah Rezab Melayu di Selangor telah ditukar status kepada bukan rezab Melayu. Hanya 1/3 sahaja (lebih kurang 3 ribu hektar sahaja yang diganti. Selebihnya jin tanah makan.
  • Pada tahun 1990, seramai 80 orang penduduk di Pantai Chenang Langkawi yang duduk di atas tanah rezab Melayu dihalau untuk membina Pelangi Beach Resort.
  • Pada tahun 1990, sebanyak 930 hektar tanah Rezab Melayu Kampung Mambau Negeri Sembilan telah diambil untuk projek Seremban 2. Sebelumnya terdapat 600 orang yang tinggal disitu.
  • 26,000 hektar (dua puluh enam ribu) tanah rezab Melayu di Tanjung Langsat-Tanjung Pia Johor diambil untuk New Town Ship. Projek yang diusahakan oleh Kuok Brother Collabratioan UEM.
  • 300 ekar tanah Rezab Melayu di Pulau Redang Teregganu kepada Vincent Tan untuk projek perlancungan.
  • Pada tahun 1993, 1000 ekar tanah Rezab Melayu di Kerpan Kedah (tapak sawah yang subur) untuk projek kolam udang.
  • 13 Jun 2008 (Utusan Malaysia) melaporkan penduduk sekitar daerah Kota Tinggi, kecewa dengan tindakan pejabat tanah menolak permohonan mereka mendapatkan tanah seluas 182.11 hektar di Batu 15 Jalan Kulai, Mukim Ulu Sungai Johor di sini. Tanah yang sudah dipohon sejak 20 tahun dahulu telah diberi kepada syarikat bukan bumiputera. Ini siapa punya angkara? PR atau Umno.
  • Akibat kebodohan pemimpin Umno menyebabkan Pulau Batu Putih pun terlepas yang dapat hanya pulau tenggelam timbul (Batuan Tengah dan Tubir Selatan). Kalau air pasang batu tenggelam, kalau air surut maka Pulau Batu itu timbul. Inilah yang disebut oleh Datuk Rais Yatim Menteri Luar menang-menang. Menang pada Umno ialah Singapura dapat pulau yang tidak tenggelam, manakala Malaysia hadhari dapat pulau tenggelam timbul. Ini lah lawaknya pemimpin Umno yang jaga kedaulatan negara.
  • Kampung Chu Badak Sentul Kuala Lumpur, sebanyak 273 ekar tanah kampung Melayu tradisi telah menyebabkan kira-kira 160 keluarga telah dihalau keluar kerana pembangunan mega akan dibuat disitu.
  • Tanah rezab Melayu seluas 94 ekar yang diteroka sejak 72 tahun telah terkorban untuk projek Pencala Link dekat Damansara Kuala Lumpur.
    Sebanyak 840 hektar tanah rezab melayu di Pahang bakal hilang apabila projek ECER (Koridor ekonomi pantai timur)
  • Pengkhianatan Umno kepada orang Melayu telah berjaya menghilangkan tanah rezab Melayu dari 3juta hektar pada tahun 1957 kepada 1.7 juta hektar (1995). Bermakna 44% tanah rezab Melayu yang ditinggal oleh penjajah dengan susut kadar 1.2% setahun. Nampaknya penjajah lebih berhati perut daripada pemimpin Umno dalam menjaga orang melayu. Kalau tidak disekat maka tahun 2020 tanah rezab Melayu hanya tinggal 30% sahaja.

Perberbelanjaan Pilhanraya Kecil