Followers

Wednesday, October 14, 2009

perjumpaan sulit wakil UMNO dan Israel...??!!

Apakah cerita di sebalik gambar2 di bawah..??


Jamaluddin Jarjis + Paul Wolfovits( "Pakar Strategi Peperangan yahudi Di Iraq")
nampak macam Paul nak kasi duit raya kat JJ aje..

http://lh4.ggpht.com/_G4UF_wN334k/SmQR5KXDMeI/AAAAAAAANuM/5EeZYQKao0g/s800/Malaysia%20Minister%20of%20Defence%20Dato%27%20Seri%20Dr%20Ahmad%20Zahid%20Hamidi%20calls%20on%20Deputy%20Prime%20Minister%20and%20Minister%20for%20Defence%20Teo%20Chee%20Hean%20(r).JPG

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgYT9qN1dHAKfFBDwujwaVD85sXYQ0UOyrfrk9YhaOHYS-dpPWwwwJ98qnIWG4HacMTLj0OSuP7hLF-allzDsVfUgNzivf3Zrydqf-TtVJ8VKLUJq07ufNvjXP30vJYlhTSPXtYMYngWk8/s400/zahid+hamidi+bersama+Ehud_Barak+israel.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgeYXm9Cl9ptNS7hut044WSxJ4WAJMnKI44dknOLpPUbn2Q0xosKh_yUipSa69SwbyhCdT1Rhhz8OZ3XA7rQEElaC9yQnsE4xqN-DDPweXPaWOkGKs8SLgvQhtnK4zjTHLO7EC5ze0Imh8/s1600/Ehud_Barak.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjYEc29zbY4XzlEMAB6gousveacMUMx_Rvag0_TBI6xl9YtnhjizulQVz-eQoN3TmOaDdNwlNZ_ag7Mb4XtZjRJO4ylOotbJAPiXA3Wbeq8EZPN4Lgaiqk5IdbLpEl7-aWKMN_xja_Hea0/s400/one+malayasia+one+israel.jpg
Zahid + Ehud Barak....???

24 comments:

Lord Garam said...

Kebodohan anda terserlah dengan gamba kantoi zahid berucap tuh...sekaligus pembaca akan mengatakan anda berdusta. sudah banyak gamabr memperlihatkan Anwar Ibrahim bersama-sama dengan pemimpin neo -kon yahudi itu dan janganlah menambahkan lagi dosa pendusta anda mengikut rentak penulis yang lain.

ramai penyokong pembangkang menjadi bodoh dan dungu kerana enggan menilai tetapi menerima bulat2 apa yang disumbatkan oleh pemimpin mereka.

Anonymous said...

hehe tipu

Anonymous said...

Salam,

Artikel yang menarik ummi..
Jika tak keberatan layari Neutral Daily sekarang dan linkkan blog kami di blog anda.
Terima Kasih..

"Informasi Neutral Tanpa Kepentingan"
http://neutraldaily.blogspot.com/

ghostWRITER said...

Perjumpaan DSAi dengan Amerika? knp harakahdaily tak cover? Suara Keadilan tak adil kepada rakyat..

KENAPA POLITIK NEGARA SENDIRI DIBAWA BERBINCANG DENGAN US?

BINCANG MENGENAI ISLAM DENGAN US? AGAK-AGAKLA NAK MENIPU....

KENAPA HASIL PERBINCANGAN DENGAN US KENAPA TAK DISIARKAN MALAYSIAKINI?

KENAPA RAKYAT TIDAK DIBERI HAK NAK TAU APA YANG DIUSULKAN DSAI DENGAN US?

KENAPA LIM KIT SIANG DAN NIK AZIZ TAK TURUT SERTA KE SANA? KAN MEREKA JUGA SEKUTU DSAI?

SILA JAWAB!!! HIDUP RAKYAT!!

Anonymous said...

agak2 la nak tipu tu oi..
ni leh kira fitnah ke kawan2?????

Anonymous said...

TAK TAKUT KE DENGAN DOSA MEMFITNAH..TAKUTLAH SIKIT..BENCANA SANA-SINI SEKARANG..INSAFLAH..TAK GUNA NAK BUAT FITNAH MACAM NI..DAPAT DOSA ADALAH..

Anonymous said...

Hahaha... insaflah ummi.... nampak sangat gambar zahid di super impose kan....

skarang terbukti korang memang suka super impose gambar....

anti yahudi said...

impose tak impose...

jawab dulu betul ke tidak Zahid ada berjumpa bengan ehud barak yahudi laknatullah..??

YES or NO ??

la ni si JJ pulak ?

apa cite ?

azreen said...

JJ kan duta msia kat US..nuar beerahi??

dah terang lagi nk bersuluh nmpk sgt gamba 2 Super impose..taktik ni pas dah guna sejak masa pilihanraya di zaman Tunku Abd Rahman lagi..

Anonymous said...

Siap sedia aje laa....
Mudah bukan... untuk menjana penipuan dan pembohongan? Manusia ni kalau penipuan sentiasa dikitar dalam minda mereka dan terus dikitar maka ia akan dianggap sesuatu yang teramat benar!!!
Begitu juga apabila rasuah, atau perjudian dianggap perkara biasa dan rasuah atau perjudian menjadi suatu yang perlu dan baik akhirnya.
Walhal kita telah lama menganggap riba itu baik aje dan hampir kesemua kita menelan riba sampai kekenyangan dan tidak rasa sedikit berdosa pun.
Tahniah bagi mereka yang bermati-matian untuk berjihad versi zionis .
Tak lama lagi Selat Melaka bakal menjadi satu logistik dan transit bagi Zionis.
Tak susah kalau rasa diri dah terancam yang sengaja diada-adakan. Senario global semakin menjadi menarik dan senario glokal tidak asing darinya.

Anonymous said...

nabi cakap : politik merosakkan umat Islam.. fikir-fikir la... tak payah cakap macam2 kalau x tau.. dosa.....

PUTRA MERDEKA said...

Roket Berkawan Bulan
Orang Tengahnya Parti Keadilan
Biasanya Perempuan Bermadu Perempuan
Siapakah Perempuan Bermadu jantan

Nik Aziz Seru Berkawan Setan
Halal Dan haram Buat Ikut Dan
Siapa Perempuan Bermadu jantan
Dia lah Presiden Parti keadilan

Siapa Perempuan Bermadu Jantan
Dialah Presiden Parti Keadilan
Walau Juboq Bernanah dan Bentan
Sebab Syok Tak Boleh Tahan

Walau Juboq Bernanah dan Bentan
Sebab Syok Tak Boleh Tahan
Kalau Perangai Dah Macam Setan
Itulah Feel Itulah Amalan

Kalau Perangai Dah Macam Setan
Itulah Feel Itulah Amalan
Memang Dirancang Dalam Pakatan
Kerana Syurga Adalah Jaminan

Memang Dirancang Dalam Pakatan
Kerana Syurga Adalah jaminan
Pengundi Bagan Pinang Akan Buktikan
PAS Dan Pakatan Tersungkur Di kaki Setan...

Anonymous said...

harap umi dapat buang gambar yang palsu. Saya dah analisis. jangan jatuhkan maruan umi.

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

mana lebih menjatuhkan maruah...buh gambar yang diimpose atau pi berjumapa dengan yahudi..?

kita ada akal..memang ummi tau gambar tu impose..kenapa gambar tu pulak jadi isu tapi bukan orang dlm gambar tu kita pertikaikan..??

adakah bila dia dah duk berdiri berucap di pentas yahudi macam gambar yang diimposekan baru kita nak heboh..masa tu dah terlambat..

gambar tu sebagai peringatan..jangan sampai Zahid buat bende yang dimurkai Allah dan rakyat khususnya umat Islam..

wallahualam..

Anonymous said...

Walaupun bermusuh namun Salahudin Al Ayubi juga ingin bertemu dgn Richard The Lion Heart.Pernah dengar tak Ummi kata2 ni,..."keep your friend close,but keep your enemy even closer"...

xstream said...

Fuhhh bab Israel close fiend jadi close friend, terus teringat salahuddin al-ayubi, bab DAP lupa dahhhh terus ingat musuh, PR dianggotai DAP sebab kita tak mahu bab kaum2 nih, berbaik2 ler.. ini parti makkal sakhti (tiru slogan PR12 lalu dari PR) ditubuhkan untuk berbaik2 ker nak pecah2kan. Perubahan adalah sesuatu yang wajib..jiwa2 anda jangan nak samakan dengan salahuddin al-ayubi, zaman itu zaman khalifah, sekarang zaman monggolia, berbaik dengan Israel bermakna sekutu Israel.

joyah_laser said...

Puak Umno ni ramai yg bebal tak abis abis..Kalau Anwar berjumpa dengan orang yahudi sudah pasti itu tiada kaitan dengan kerajaan sbb anwar tak bekerja dengan kerajaan. Mungkin berjumpa sebagai kawan sahaja. tapi kalau Jamaluddin Jarjis pi jumpa yahudi tu buat apa? kalau berkawan kenapa sekarang baru berjumpa bukannya sewaktu dia tak ada jawatan dlm kerajaan? lu pikir lah sendiri.

Anonymous said...

PEKARA YANG MEROSAKKAN UMAT FITNAH SANA SINI. DALAM ALQURAN ALLAH MENYATA KAN SUPAYA BERHATI2 DENGAN BERITA YANG DIBAWA SELIDIK DAHULU BUKAN PERCAYA BULAT2.BERSANGKA BAIK JANGAN SANGKA BURUK..SALING BERMAAFAN BUKAN BERCAKARAN... BERITA TAK PASTI KEBENARAN DIELAKAN, INGAT ALLAH... UMAT ISLAM BERSAUDARA, ROSAK UMAT BERGADUH SESAMA SENDIRI,YANG UNTUNG MUSUH ISLAM...... SABDA NABI... TIDAK SEMPURNA IMAN SESORANG DARI KAMU ,JIKA TIDA MENGASIHI, SAUDARA NYE SEPERTI MANA IA KASIH KAN DIRI NYE SENDIRI( ALBUKHARI)

Anonymous said...

hidup pas... hidup umno... sentiasa berkhidmat untuk kemajuan islam n melayu.. tapi PKR ( memecahbelahkan umat ISLAM MELAYU malaysia) ..dan terlalu bg muka kat INDIA n CINA sampai depa dah naik tocang sekarang!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM
KENAPA KITA NAK BERBALAH ANTARA KITA?
MENCARI KESALAHAN MASING2...
FIKIR-FIKIRKAN...RENUNG2 KAN

Anonymous said...

SESIAPA MEMERINTAH PUN...
BUKANLAH PERSOALANNYA..
TAPI APAKAH YG DIBAWA DALAM PEMERINTAHANNYA?
ELOK ATAU TAK?
KALAU ELOK BAGUSLAH..
KALAU X ELOK..
TEGUR LAH..
BANYAK CARANYA
TERANGKAN SEBAIKNYA]

wafi said...

Bagi aku Anuar dan pemimpin UMNO sekarang ni atau sesiapa sahaja yang nak Perintah negara dalam dunia yang sedang dibentuk oleh zionis, memang tak dapat lari dari pengaruh U.S. dan sekutunya. Oleh kerana yang memimpin negara sekarang ini Najib and Gang maka kita perlu tahu apa yang diorang buat. kalau buat dosa dengan niat belum tentu berdosa dan kalau dah berbuat baru dapat dikira . Anuar mungkin dalam fikiran kita yang sinis dan berprasangka negatif baru berniat belum lagi memerintah. Jadi kita ketepi dulu agenda dia. lagi pun UMNO sekarang bukan kah semakin kuat , gagah dan dah mula insaf (taubat tak nampak lagi). Jadi kita hanya ada satu fokus.
Macam mana Mahathir dulu dengan kelantangan dan keberanian dia mengkritik barat terutama Amerika Syarikat akhirnya terpaksa merasuah Abramovich dengan wang berjuta-juta hanya nak dapatkan connection dengan salah seorang dari genetik Hitler iaitu Bush Jr. Dolah selepas tu terhegeh -hegeh dapatkan pengaruh U.S dan dia amat disenangi oleh Bush Jr.dan mengapa mungkin kita kena tahu jugak!
Kalau dahulu Mahathir yang jasamu tetap di kenang dari lubang hidungmu, dia begitu berani buat apa sahaja dalam negara, dan boleh tahan juga dengan dasar luar dia sampai Malaysia tak dinafikan menjadi popular dalam berita-berita utama dunia . Kritiklah apa saja dan Amerika tetap berwajah poya menyondol kehadapan pengaruh kewangan dan ekonominya hingga Zionis berjaya memonopoli kewangan negara hingga terjejas Ringgit menjadi krisis yang mana rakyat terpaksa tanggung untuk menjelaskan segala kemelesetan termasuk hutang-piutang.
Itu zaman Mahathir yang boleh tahan gagah dia, tapi lepas tu Dolah yang slow motoin ? dan kini Najib, yang agresif tapi terbelenggu dengan tuduhan yang belum pernah ia nafikan ikut saluran undang-undang hingga aib di Perancis baru-baru ini , akan jadi macam mana pula? Nak jadi Pemimpin yang memikul tanggung jawab terhadap keseluruhan rakyat kena berani kerana benar dan bukannya berani kerana bersalah. Jangan nanti sampai jadi lembu kena cucuk hidung, hingga ekornya tak sempat menyapu najis di punggung.

Anonymous said...

bilamana pencacai berjumpa ngan israel.. of kos org akan anggap byk lg percubaan2 untuk menghancurkan islam.. x gitu.. so.. pencacai UMNO.. jumpa sapa pun.. x de maknanya.. lagipun.. pemimpin umno ngan israel ni.. aku tgk lebih kurang sama jee

joyah_laser said...

siapa yang membunuh orang melayu islam di Memali? Bukan orang PKR atau PAS tapi orang UMNO..Jadi terbukti siapa yg lebih ikut yahudi..setakat ni belum ada orang PAS atau PKR membunuh orang UMNO lagi.

translator..

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Fakta Perak

Kerajaan PR hanya memberi tanah 102,000 lot kampung tersusun (kebanyakan Melayu) melibatkan 7,000 ekar. Manakala 47,000 lot kampung baru (kebanyakan China) dan sebilangan kecil kampung adat (orang asli). Jumlah yang diberi kepada orang China adalah 3,000 ekar sahaja. Itupun tanah yang sudah diduduki orang China lebih daripada 70 tahun lalu.
  • 22,000 ekar ( Ya! Dua Puluh Dua RIBU ekar) tanah kerajaan di gadai kepada gergasi KLK (KL Kepong) di Lekir, Manjung.
    5,000 ekar di Bruas 1500 ekar kepada MCA di Bandar Baru , Kampar (UTAR)
  • 200 ekar tapak kilang simen Perak Hanjoong (sekarang YTL kerana di gadai oleh pemimpin UMNO kepada YTL! ) Ini tanah rizab melayu di Padang Rengas, Kuala Kangsar dekat Highway!
  • Kerajaan Umno/BN Perak gadai tanah kerajaan di beberapa lokasi komersial di tengah bandar Ipoh, Taiping, Bidor , Kinta, dan Perak kepada taukeh-taukeh jika sekiranya BN kembali berkuasa pada 9 Mac 2008 (selepas PRU-12).
  • 9 ribu hektar tanah Rezab Melayu di Selangor telah ditukar status kepada bukan rezab Melayu. Hanya 1/3 sahaja (lebih kurang 3 ribu hektar sahaja yang diganti. Selebihnya jin tanah makan.
  • Pada tahun 1990, seramai 80 orang penduduk di Pantai Chenang Langkawi yang duduk di atas tanah rezab Melayu dihalau untuk membina Pelangi Beach Resort.
  • Pada tahun 1990, sebanyak 930 hektar tanah Rezab Melayu Kampung Mambau Negeri Sembilan telah diambil untuk projek Seremban 2. Sebelumnya terdapat 600 orang yang tinggal disitu.
  • 26,000 hektar (dua puluh enam ribu) tanah rezab Melayu di Tanjung Langsat-Tanjung Pia Johor diambil untuk New Town Ship. Projek yang diusahakan oleh Kuok Brother Collabratioan UEM.
  • 300 ekar tanah Rezab Melayu di Pulau Redang Teregganu kepada Vincent Tan untuk projek perlancungan.
  • Pada tahun 1993, 1000 ekar tanah Rezab Melayu di Kerpan Kedah (tapak sawah yang subur) untuk projek kolam udang.
  • 13 Jun 2008 (Utusan Malaysia) melaporkan penduduk sekitar daerah Kota Tinggi, kecewa dengan tindakan pejabat tanah menolak permohonan mereka mendapatkan tanah seluas 182.11 hektar di Batu 15 Jalan Kulai, Mukim Ulu Sungai Johor di sini. Tanah yang sudah dipohon sejak 20 tahun dahulu telah diberi kepada syarikat bukan bumiputera. Ini siapa punya angkara? PR atau Umno.
  • Akibat kebodohan pemimpin Umno menyebabkan Pulau Batu Putih pun terlepas yang dapat hanya pulau tenggelam timbul (Batuan Tengah dan Tubir Selatan). Kalau air pasang batu tenggelam, kalau air surut maka Pulau Batu itu timbul. Inilah yang disebut oleh Datuk Rais Yatim Menteri Luar menang-menang. Menang pada Umno ialah Singapura dapat pulau yang tidak tenggelam, manakala Malaysia hadhari dapat pulau tenggelam timbul. Ini lah lawaknya pemimpin Umno yang jaga kedaulatan negara.
  • Kampung Chu Badak Sentul Kuala Lumpur, sebanyak 273 ekar tanah kampung Melayu tradisi telah menyebabkan kira-kira 160 keluarga telah dihalau keluar kerana pembangunan mega akan dibuat disitu.
  • Tanah rezab Melayu seluas 94 ekar yang diteroka sejak 72 tahun telah terkorban untuk projek Pencala Link dekat Damansara Kuala Lumpur.
    Sebanyak 840 hektar tanah rezab melayu di Pahang bakal hilang apabila projek ECER (Koridor ekonomi pantai timur)
  • Pengkhianatan Umno kepada orang Melayu telah berjaya menghilangkan tanah rezab Melayu dari 3juta hektar pada tahun 1957 kepada 1.7 juta hektar (1995). Bermakna 44% tanah rezab Melayu yang ditinggal oleh penjajah dengan susut kadar 1.2% setahun. Nampaknya penjajah lebih berhati perut daripada pemimpin Umno dalam menjaga orang melayu. Kalau tidak disekat maka tahun 2020 tanah rezab Melayu hanya tinggal 30% sahaja.

Perberbelanjaan Pilhanraya Kecil