Followers

Wednesday, September 24, 2008

anak sapa yg kurang ajaq ni..???

ada orang hina tok guru dalam forum tko...Melayunet..sapa kenal dia?

Melayunet
Kapten
Kapten


Joined: Apr 28, 2008
Posts: 4058
Location: USSR/Soviet Nuclear Force

Melayunet (anak setan)wrote: Kenapa "bangkai" yang nak jadi mb sampai mampus ni di gelar tok guru. Harap semutmalaysia boleh jelaskan



mamat ni telah hina tok guru nik aziz....
dengan ini aku isytihar perang dengan menatang
Melayunet....
baik hang minta maaf secara terbuka kepada tok guru dan pengikut pas.

aku bagi masa 24jam supaya hang minta maaf dan tarik balik komen ni


http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=33196

sumber kerabubersuara

:Man07:
ummi...,


@marah darahku menyirap...cilako anak sapa ni...???:cinonet_07:


komen

14 comments:

Anonymous said...

Kurang hajaq saper hina Tok guru...
Aku rasa nak tujal orang tue...
Moga yang berkenaan keluar ayat hinaan tu minta maap dalam masa 48 jam sebelum ip n location ko aku detect..

BADZ MANAGEMENT said...

SEMOGA DIA DAPAT BALASAN YANG SETIMPAL DIDUNIA DAN AKHIRAT KELAK,
DI DUNIA MENGHINA ULAMAK...TUNGGULAH KENE LENYEK DEK LORI.
AKHIRAT BESOK PAHAM2 LA

GAFARO said...

kalo tak suke pon takyah gelar orang cam tu,macam budak2

kulupSakah said...

anwar pun depa gelar kaki bontot dan sanggup tuduh berzina (jenis takbaca Quran)..inikan pula Tok Guru...

takpe..tak lama je tu...sikit hari Allah akan tunjukkan dia langit tu tinggi ke rendah..kita pulangkan kpd Allah!

hao said...

Bodoh btul la mamt bngong tu/ Level dia lg rendah dri babi tuh.ptuih.pegi mampus la ko malyunet.

Melayu - Kini said...

salam ummi..
walaupun saya tak suka sangat nik aziz, saya tak akan kata macam tu kat dia..

kalaulah gambar diatas tu gambar ayah sendiri, makhluk tuh (melayunet) rasa apa eh kalau orang kata/maki bapak sendiri?

sendiri mau ingat la.. kan ummi?

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

salam semua..,

disini nampak sgt hilangnya adab sopan sebagai bangsa melayu..melayu tinggi dengan nilai sopan santun dan hormat orang tua...di mana hilangnya nilai2 itu pada bangsa melayu..lebih2 lagi kita beragama Islam..sungguh memalukan..

betol kata melayu-kin..gantikan tempat TGNA tu ayah kita..apa rasa kita..?

memang setiap perbuatan ada balasannya...tapi ini menunjukkan hilangnya adab ketimuran dan tuntutan Islam dalam jiwa...

kesian..jiwanya kosong..semoga Allah buka pintu hatinya untuk memohon maaf..

wallahualam

semangatmelaka said...

makhluk macam ni dipanggil haiwan yg bertopengkan manusia...balasan allah tidak lama sama2 kita saksikan apa kesudahan balasan yg dia terima...

Anonymous said...

mmg bodoh melayunet...

Anonymous said...

sEmOgA ALLAH mEmBeRi bAlaSan yAnG sEtImPaL

tokjanggut30 said...

melayunet mmg xde bahasa...
ingat sikit, kau tu hina ulamak...
moga ALLAH membalas makhluk bernama melayunet...

tokjanggut30 said...

melayu tu pn xbetul...
hampeh...

tokjanggut30 said...

melayunet tu xbetul...
hampeh... senget...

tokjanggut30 said...

semoga ALLAH memanjang umur tok guru nik aziz...
amin...
mari semua kita pakat2 berdoa...

dari mane..


translator..

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Fakta Perak

Kerajaan PR hanya memberi tanah 102,000 lot kampung tersusun (kebanyakan Melayu) melibatkan 7,000 ekar. Manakala 47,000 lot kampung baru (kebanyakan China) dan sebilangan kecil kampung adat (orang asli). Jumlah yang diberi kepada orang China adalah 3,000 ekar sahaja. Itupun tanah yang sudah diduduki orang China lebih daripada 70 tahun lalu.
  • 22,000 ekar ( Ya! Dua Puluh Dua RIBU ekar) tanah kerajaan di gadai kepada gergasi KLK (KL Kepong) di Lekir, Manjung.
    5,000 ekar di Bruas 1500 ekar kepada MCA di Bandar Baru , Kampar (UTAR)
  • 200 ekar tapak kilang simen Perak Hanjoong (sekarang YTL kerana di gadai oleh pemimpin UMNO kepada YTL! ) Ini tanah rizab melayu di Padang Rengas, Kuala Kangsar dekat Highway!
  • Kerajaan Umno/BN Perak gadai tanah kerajaan di beberapa lokasi komersial di tengah bandar Ipoh, Taiping, Bidor , Kinta, dan Perak kepada taukeh-taukeh jika sekiranya BN kembali berkuasa pada 9 Mac 2008 (selepas PRU-12).
  • 9 ribu hektar tanah Rezab Melayu di Selangor telah ditukar status kepada bukan rezab Melayu. Hanya 1/3 sahaja (lebih kurang 3 ribu hektar sahaja yang diganti. Selebihnya jin tanah makan.
  • Pada tahun 1990, seramai 80 orang penduduk di Pantai Chenang Langkawi yang duduk di atas tanah rezab Melayu dihalau untuk membina Pelangi Beach Resort.
  • Pada tahun 1990, sebanyak 930 hektar tanah Rezab Melayu Kampung Mambau Negeri Sembilan telah diambil untuk projek Seremban 2. Sebelumnya terdapat 600 orang yang tinggal disitu.
  • 26,000 hektar (dua puluh enam ribu) tanah rezab Melayu di Tanjung Langsat-Tanjung Pia Johor diambil untuk New Town Ship. Projek yang diusahakan oleh Kuok Brother Collabratioan UEM.
  • 300 ekar tanah Rezab Melayu di Pulau Redang Teregganu kepada Vincent Tan untuk projek perlancungan.
  • Pada tahun 1993, 1000 ekar tanah Rezab Melayu di Kerpan Kedah (tapak sawah yang subur) untuk projek kolam udang.
  • 13 Jun 2008 (Utusan Malaysia) melaporkan penduduk sekitar daerah Kota Tinggi, kecewa dengan tindakan pejabat tanah menolak permohonan mereka mendapatkan tanah seluas 182.11 hektar di Batu 15 Jalan Kulai, Mukim Ulu Sungai Johor di sini. Tanah yang sudah dipohon sejak 20 tahun dahulu telah diberi kepada syarikat bukan bumiputera. Ini siapa punya angkara? PR atau Umno.
  • Akibat kebodohan pemimpin Umno menyebabkan Pulau Batu Putih pun terlepas yang dapat hanya pulau tenggelam timbul (Batuan Tengah dan Tubir Selatan). Kalau air pasang batu tenggelam, kalau air surut maka Pulau Batu itu timbul. Inilah yang disebut oleh Datuk Rais Yatim Menteri Luar menang-menang. Menang pada Umno ialah Singapura dapat pulau yang tidak tenggelam, manakala Malaysia hadhari dapat pulau tenggelam timbul. Ini lah lawaknya pemimpin Umno yang jaga kedaulatan negara.
  • Kampung Chu Badak Sentul Kuala Lumpur, sebanyak 273 ekar tanah kampung Melayu tradisi telah menyebabkan kira-kira 160 keluarga telah dihalau keluar kerana pembangunan mega akan dibuat disitu.
  • Tanah rezab Melayu seluas 94 ekar yang diteroka sejak 72 tahun telah terkorban untuk projek Pencala Link dekat Damansara Kuala Lumpur.
    Sebanyak 840 hektar tanah rezab melayu di Pahang bakal hilang apabila projek ECER (Koridor ekonomi pantai timur)
  • Pengkhianatan Umno kepada orang Melayu telah berjaya menghilangkan tanah rezab Melayu dari 3juta hektar pada tahun 1957 kepada 1.7 juta hektar (1995). Bermakna 44% tanah rezab Melayu yang ditinggal oleh penjajah dengan susut kadar 1.2% setahun. Nampaknya penjajah lebih berhati perut daripada pemimpin Umno dalam menjaga orang melayu. Kalau tidak disekat maka tahun 2020 tanah rezab Melayu hanya tinggal 30% sahaja.

Perberbelanjaan Pilhanraya Kecil